GZS Katalog živil za javno naročanje

Sprejemamo vaše pobude in vprašanja

Imate pri uporabi Kataloga živil kakršnakoli vprašanja in pobude? Ste našli vse, kar potrebujete ali morda v ponudbi kataloga kaj pogrešate? Odgovore na nekatera vprašanja lahko poiščete spodaj. Za dodatna vprašanja, mnenja in pobude pa nam lahko pišete na: katalogzivil@gzs.si

 

Kako poteka registracija na spletni aplikaciji?

V prvem koraku registracije vnesete davčno številko (brez predpone SI) in unikatno aktivacijsko kodo, ki ste jo prejeli od Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije. Sistem preveri davčno številko v bazi organizacij. V primeru, da vaše organizacije še ni v Katalogu živil ste preusmerjeni na kontaktni obrazec, preko katerega pošljete podatke administratorju. Administrator preveri veljavnost podatkov in nato vnese vašo organizacijo v sistem, ter vam dodeli unikatno aktivacijsko kodo.

V drugem koraku se vam prikaže obrazec, kjer si izberete oz. vpišete preostale potrebne podatke za uspešno registracijo: 
-    uporabniško ime in geslo (ki naj ne vsebujeta šumnikov in velikih črk),
-    ime in priimek,
-    E-pošto.

 

Kaj v primeru pozabljenega gesla?

Pozabljeno geslo lahko pridobite tako, da v okvirju prijava uporabnikov kliknete na gumb pozabljeno geslo (spodaj desno). Odpre se vam polje, v katerega vpišete vaše uporabniško ime ali e-poštni naslov, vezan na vaš račun in izberete pošiljanje povezave.

 

Kako ponudniki vnesejo svoje izdelek v spletno aplikacijo?

Izdelke kmetijskih in živilskih podjetij vnašajo ponudniki s pomočjo Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije. Zadruge vnašajo ponudbo preko Zadružne zveze Slovenije in kmetije s pomočjo Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije. Ponudniki se obrnejo na ustrezno organizacijo, kjer dobijo vse potrebne informacije o načinu vnosa izdelkov v aplikacijo.

 

Koliko uporabnikov lahko prejme dostop do Kataloga živil na posamezno organizacijo?

Vsaka organizacija dobi dodeljen en dostop. V primeru, da se v organizaciji z naročanjem živil ukvarja  več oseb, lahko preko spletne aplikacije Katalog živil pošljete prošnjo za dodelitev dodatnih aktivacijskih kod.

 

Ali je zgodovina uporabe vidna ostalim uporabnikom?

Zgodovina uporabe je vidna vsem uporabnikom iste organizacije, ni pa vidna ostalim uporabnikom.

 

Nazaj